مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 22:022022-01-20اجتماعي

آماده باش کامل نیروهای امدادی هلال احمر فیروزکوه تا عصر فردا


سرپرست جمعیت هلال احمر فیروزکوه از آماده باش کامل نیروهای امدادی هلال احمر این شهرستان تا عصر فردا یکم بهمن ماه 1400 خبر داد.

- ، با اشاره به بارش سنگین برف در فیروزکوه از اعلام آماده باش نیروهای امدادی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: نیروهای هلال احمر فیروزکوه برای مواجهه با سرما و برف و بوران احتمالی شهرستان در حالت آماده باش هستند.

سرپرست جمعیت هلال احمر فیروزکوه افزود: با توجه به هشدار اداره کل هواشناسی و اداره راه استان تهران در خصوص بارندگی و احتمال وقوع برف و سرما و بوران تا عصر فردا جمعه یکم بهمن ماه 1400 تمامی نیروهای امداد و نجات هلال احمر این شهرستان در حالت آماده باش قرار دارند.

باباپور در ادامه بیان داشت: علاوه بر عوامل امدادی، کشیک مرکز اداری شعبه و پایگاه های امداد و نجات جاده ای در امین آباد و سرانزا و همه نجات گران و امدادگران در آماده باش کامل هستند.

وی عنوان داشت: با توجه به بارش برف در روزهای پنجشنبه و جمعه و برودت هوا و لغزندگی راه ها از سفرهای غیر ضرور در سطح بخش ارجمند پرهیز کرده و در صورت ضرورت سفر، با توجه به لغزندگی جاده ها ضمن اطمینان از سلامت خودرو و همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی نسبت به سوخت گیری کامل در مبدأ اقدام نموده و غذا و البسه گرم نیز به همراه داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش کامل نیروهای امدادی هلال احمر فیروزکوه تا عصر فردا

آماده باش کامل نیروهای امدادی هلال احمر فیروزکوه تا عصر فردا