مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 21:522022-01-20سياسي

محور خلخال به اسالم بازگشایی شد


با تلاش راهداران حوزه استفحاظی شهرستان تالش استان گیلان و راهداران حوزه استحفاظی خلخال، پس از دو روز مسدودی، محور خلخال به اسالم بازگشایی شده و اکنون تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید جواد یحیی زاده شامگاه امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی انجام شده با فرمانداری شهرستان تالش و گسیل راهداران از راهدارخانه لرزه در کنار راهداران راهدارخانه الماس، پس از 6 ساعت تلاش مشترک، بیش از 30 کیلومتر مسیر دو حوزه برف روبی و بهمن ریزش شده از مسیر پاکسازی شد.

وی با قدردانی از زحمات و تلاش راهداران افزود: نبض اقتصادی مردم دو شهرستان خلخال و تالش در گرو باز بودن این محور است و در این هفته به علت کولاک شدید دو بار مسدود شده بود که به لحاظ ارتباطات مشترک مردم شهرستان خلخال وتالش و انجام امورات کاری و اداری دو شهرستان، تلاش خواهیم کرد تا پایان فصل زمستان، مسدودی احتمالی و مجدد در این مسیر به ضریب صفر برسد.

یحیی زاده گفت: سامانه بارشی جدید نیز در شهر خلخال از عصر امروز شروع به بارش برف سنگین در شهر شده و نیاز است که مردم با توجه به برودت در روزهای آینده حتما با صرفه جویی در مصرف گاز، سایر هموطنان در مناطق مختلف شهرستان و استان را یاری نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محور خلخال به اسالم بازگشایی شد

محور خلخال به اسالم بازگشایی شد