مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 20:322022-01-20سياسي

استفاده از ظرفیت بارش ها در حل مشکل کم آبی برخی نقاط کرمانشاه


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: می توان از بارندگی ها برای حل مشکل کم آبی در نقاطی که دچار خشکسالی شده اند استفاده و مشکلات کم آبی را رفع کرد.

- ، حسین خوش اقبال شامگاه پنجشنبه در نشست ستاد بحران شهرستان گیلانغرب که در محل فرمانداری تشکیل شد، اظهار کرد: می توان از بارندگی ها برای حل مشکل کم آبی در نقاطی که دچار خشکسالی شده اند استفاده و مشکلات کم آبی را رفع کرد.

وی خدمات دهی و فعالیت نیروهای راهداری و دستگاه های خدمت رسان را مطلوب ارزیابی و از صبوری مردم که با وجود مشکلات اقتصادی و شرایط کرونایی شکرگزار نزولات آسمانی هستند، قدردانی کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: با توجه به شرایط کنونی و درگیری کل استان از نظر حجم بارش ها باید بیش از ظرفیت پای کار بود و از همه امکانات موجود در شهرستان ها با هماهنگی و همدلی نهایت استفاده انجام گیرد.

خوش اقبال افزود: بعد از جمع بندی، نتایج ارزیابی و همچنین مشکلات موجود در شهرستان های استان کرمانشاه، به استاندار اطلاع داده می شود.

حشمت رضایی نیز که در این نشست حضور داشت، اظهار کرد: تردد در محورهای اصلی شهرستان گیلان غرب به کندی و با زنجیر چرخ امکان پذیر است و کماکان ارتباط 70 روستای بخش گواور با مرکز بخش و مرکز شهرستان مسدود است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت بارش ها در حل مشکل کم آبی برخی نقاط کرمانشاه

استفاده از ظرفیت بارش ها در حل مشکل کم آبی برخی نقاط کرمانشاه