مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 19:522022-01-20سياسي

طرح توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند تکمیل می شود


با تصمیماتی که اتخاذ شده، ساختمان پاویون و طرح توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند نیمه اول سال آینده تکمیل می شود.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت: با تصمیماتی که اتخاذ شده، ساختمان پاویون و طرح توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند نیمه اول سال آینده تکمیل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد قناعت، امروز پنجشنبه 30 دی در حاشیه بازدید از برج مراقبت، پاویون و طرح توسعه ترمینال داخلی فرودگاه بین المللی شهید کاوه بیرجند در جمع خبرنگاران افزود: یکی از برنامه های توسعه ای خراسان جنوبی در حوزه های مختلف بر روی فرودگاه کلید خورده و فرودگاه برای استان موضوع حیاتی است.

وی افزود: هر استانی که قرار است به دنبال جذب سرمایه گذار باشد، یکی از شاخصه های مهم که پیشانی استان هم به حساب می آید، فرودگاه است زیرا معمولا اولین سوال سرمایه گذاران داخلی و خارجی درباره فرودگاه منطقه و وضعیت پروازهای آن است.

ما به موضوع فرودگاه فقط به عنوان موضوع رفاهی و خدمات دهی نگاه نمی کنیم و نقش آن را در مسیر توسعه استان بسیار با اهمیت می دانیم.

وی با اشاره به بازدیدش از ساختمان پاویون فرودگاه بیرجند که مدیران کل راه و شهرسازی و فرودگاه های خراسان جنوبی نیز حضور داشتند گفت: مقرر شده در چهار یا پنج ماه نخست سال 1401 ساخت پاویون را به اتمام برسانیم و استان هم مساعدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند تکمیل می شود

طرح توسعه ترمینال فرودگاه بیرجند تکمیل می شود