مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 19:472022-01-20سياسي

«پوشش اسلامی» برای حفظ شخصیت و آرامش زن است


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان شمالی گفت: رعایت پوشش برای حفظ شخصیت و آرامش زن در اجتماع است.

- حجت الاسلام سید مرتضی موسوی جاجرمی، در گفت وگو ایسنا، با اشاره به اینکه اسلام زن را در اجتماع به عنوان یک انسان می بیند نه به عنوان یک ابزار، اظهار کرد: زن در اجتماع و در بین محارم خود شرایط پوششی گوناگونی دارد و اگر رعایت حجاب از سوی اسلام تأکید شده است، برای حفظ شخصیت زن و دور بودن زنان از هوس ران ها است.

وی با اشاره به تبلیغات منفی دشمنان علیه رعایت حجاب، تصریح کرد: اسلام موافق حضور زن در اجتماع است و یکی از دلایل تاکید بر رعایت حجاب نیز حضور با امنیت و آرامش زن در محیط کاری و اجتماعی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های خراسان شمالی اضافه کرد: عدم رعایت پوشش زنان در محیط اجتماعی موجب پایمال شدن حق زنان دیگر می شود.

موسوی جاجرمی با تأکید براینکه عدم رعایت پوشش موجب می شود که مردان، زنان دیگر را با زن خود مقایسه کنند، ادامه داد: این موضوع متلاشی و سرد شدن روابط اعضای خانواده را به دنبال دارد که نشان می دهد رعایت این موضوع برای استحکام خانواده یک امر انسانی و اخلاقی است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) از نظر علمی و صفات انسانی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«پوشش اسلامی» برای حفظ شخصیت و آرامش زن است

«پوشش اسلامی» برای حفظ شخصیت و آرامش زن است