مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 19:372022-01-20سياسي

تلاش وزارت دفاع حرکت در مسیر تکنولوژی های آینده ساز است


جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دنیا در حال ترسیم فناوری های راهبردی برای آینده است؛ گفت: امروزه توسعه فناوری در دنیا شتاب خیلی زیادی گرفته است و تلاش می کنیم در وزارت دفاع در عرصه های فناوری نوآورانه و آینده ساز رو به جلو حرکت نمانیم.

- جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با اشاره به اینکه دنیا در حال ترسیم فناوری های راهبردی برای آینده است؛ گفت: امروزه توسعه فناوری در دنیا شتاب خیلی زیادی گرفته است و تلاش می کنیم در وزارت دفاع در عرصه های فناوری نوآورانه و آینده ساز رو به جلو حرکت نمانیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، سردار سرتیپ پاسدار سید مهدی فرحی جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح روز پنجشنبه پس از بازدید از اولین نمایشگاه بین المللی ایران ژئو که در سالن خلیج فارس نمایشگاه بین المللی افتتاح شد، گفت: امروزه توسعه فناوری در دنیا شتاب زیادی گرفته است و اگر نتوانیم با این توسعه همراه باشیم از فناوری های راهبردی و نوینی که در دنیا در حال شکل گیری است، عقب خواهیم افتاد.

وی گفت: دنیا در حال ترسیم فناوری های راهبردی است که پایه های تحول در 20 سال آینده خواهد بود؛ از جمله آنها فناوری های برتر ژئو، بایو، نانو و فضا است که به ویژه در کشورهای پیشرفته روی آن ها کار و سرمایه گذاری های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش وزارت دفاع حرکت در مسیر تکنولوژی های آینده ساز است

تلاش وزارت دفاع حرکت در مسیر تکنولوژی های آینده ساز است