مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 19:272022-01-20پزشكي

بیماران و سالمندان فقط در صورت لازم از خانه خارج شوند


رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان با اشاره به پیش بینی وقوع گرد و غبار در جنوب غربی خوزستان گفت: گروه های پر خطر و آسیب پذیر هنگام بروز پدیده گرد و غبار در منزل بمانند.

- ، شکرالله سلمان زاده ظهر امروز پنجشنبه در گفت وگویی رسانه ای بیان کرد: با توجه به هشدار سطح قرمز شماره یک مورخ 30 دی 1400 مرکز ملی پایش و هشدار سریع گرد و خاک هواشناسی خوزستان مبنی بر تشکیل توده غلیظ گرد و خاک در کشور عراق و تأثیر آن ابتدا بر نیمه غربی و سپس سایر مناطق استان از اواخر وقت امروز پنج شنبه تا اوایل وقت شنبه هفته آینده که سبب کاهش شدید دید افقی و کیفیت هوا خواهد شد.

وی ضمن هشدار در خصوص آثار سو گرد و غبار بر سلامت افراد به ویژه گروه های آسیب پذیر افزود: از شهروندان می خواهیم برای پیشگیری از بروز حوادث و عوارض زیان بار این پدیده توصیه های بهداشتی را رعایت کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی آبادان ادامه داد: نوزادان، کودکان، نوجوانان، سالخوردگان، افراد مبتلا به بیماری های قلبی و تنفسی به عنوان گروه های پر خطر و آسیب پذیر هنگام بروز پدیده گرد و غبار در منزل بمانند و درها و پنجره ها را بسته نگه دارند.

وی گفت: افراد از فعالیت غیرضروری در خارج از منزل اجتناب کرده و در صورت اجبار به فعالیت در هوای آزاد ضمن به حداقل رساندن زمان مواجهه با این پدیده، حتماً از ماسک های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماران و سالمندان فقط در صورت لازم از خانه خارج شوند

بیماران و سالمندان فقط در صورت لازم از خانه خارج شوند