مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 19:172022-01-20سياسي

برگزاری نمایشگاه تخصصی پوشش اسلامی-ایرانی در کرج


دستگاه های فرهنگی نقش اصلی را در ترویج فرهنگ زندگی ایرانی – اسلامی ایفا می نمایند و حوزه پوشش تنها قطعه ای از پازل گسترده فرهنگ است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، غفور قاسم پور روز پنجشنبه 30 دی ماه در حاشیه برگزاری نمایشگاه تخصصی پوشش اسلامی – ایرانی شهر کرج گفت: ترویج فرهنگ پوشش ایرانی و اسلامی نخ اصلی و تار و پود بنیادین را در سیاستگذاری های این رویداد فرهنگی تشکیل داده است.

وی افزود: این اولین تجربه ای بود که در قرارگاه اجتماعی امور زنان و خانواده شهرستان کرج، قیچی کار را به بانوان سپردیم تا خودشان متولی اجرا در ترویج فرهنگ پوشش و حجاب باشند.

قاسم پور بیان کرد: ظرفیت ها و پتانسیل های منحصر به فردی در طراحان جوان شهرستان کرج وجود دارد که باید دیده شود و با سیاستگذاری فرهنگی به آن جهت داده شود تا اهداف عالی در حوزه عفاف و حجاب را در بطن جامعه شاهد باشیم.

معاون استاندار با اشاره به نگاه ویژه استاندار محترم به حوزه امور زنان و خانواده در استان گفت: با تشکیل قرارگاه اجتماعی امور زنان و خانواده، پیگیری مطالبات این قشر در شهرستان کرج در دستور کار قرار گرفته است و این بار به جای تشکیل جلسات صرف، سعی شده تا میدانی وارد عرصه ی اجرا بشویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نمایشگاه تخصصی پوشش اسلامی-ایرانی در کرج

برگزاری نمایشگاه تخصصی پوشش اسلامی-ایرانی در کرج