مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 18:472022-01-20بين الملل

مشکل بی آبی پای مدیر عامل آب را به سی سخت باز کرد+تصاویر و فیلم


فرماندار دنا در سفر مدیر کل آب وفاضلاب به شهر سی سخت برای بررسی مشکلات موجود از برخه خواست علاوه بر حل مشکلات موجود و تجهیز امکانات برای آب وفاضلاب خواستار حذف تعرفه آب آزاد برای زلزله زدگان شد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، مشکل کم آبی برخی نقاط شهر سی سخت باعث شد مدیر عامل آب وفاضلاب استان به سی سخت بیاید و از نزدیک مشکلات را بررسی کند.

در پی بحران بی آبی در کشور و به تبع آن در شهر سی سخت،داد مردم بلند شده بود و همه روزه باعث نگرانی های فراوانی می شد، بنابراین پناهی فرماندار دنا با دعوت از برخه مدیر عامل آب وفاضلاب و مجموعه ایشان به شهر سی سخت خواستار حل وفصل این وضعیت نگران کننده شد.

 فرماندار دنا با قدردانی از آب و فاضلاب استان در زمان زلزله سی سخت و تلاش برای رفع شکستگی ها گفت: طی دو سال اخیر آب آشامیدنی به یک بحران تبدیل شده که کاهش بارندگی ها و کم شدن آب های زیرزمینی از دلایل آن است.

  پناهی عنوان کرد: شهر سی سخت در کنار آب و کوه دنا است ولی در برخی نقاط شهر از جمله مسکن مهر کم آبی وجود دارد که می شود با نگاه کارشناسی شده این مشکل را حل کرد.

پناهی اظهار داشت: در سادات محمودی کم آبی شدید است، در حوزه تمنک اعتبار گذاشته شد و چاه حفر شد، 3میلیارد هم برای زیر ساخت های آب وفاضلاب مصوب شد که می طلبد با اولویت کار مطالعاتی دقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل بی آبی پای مدیر عامل آب را به سی سخت باز کرد+تصاویر و فیلم

مشکل بی آبی پای مدیر عامل آب را به سی سخت باز کرد+تصاویر و فیلم