مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 17:172022-01-20سياسي

ارتش تا رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم است


مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش گفت: تا رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ ولی رحمانی عصر پنج شنبه در بازدید از دفتر کانون خبرنگاران شهرستان فومن با بیان اینکه خبرنگاران سفیران و سربازان میدان اطلاع رسانی هستند، گفت: در عصر ارتباطات رسانه می تواند سبب وحدت در امور سیاسی و اجتماعی شود.

وی با اشاره به اینکه رسانه در کنار دولت مردان و سایر دستگاه ها می تواند در تعالی و پیشرفت همه جانبه جمهوری اسلامی ایران تأثیر گذار باشند، اضافه کرد: تلاش خبرنگاران شهرستان فومن در بازتاب محرومیت ها و محرومیت زدایی ها ستودنی است.

وی با اشاره به همراهی و همدلی اصحاب رسانه در پوشش اخبار محرومیت زدایی ها، اظهار کرد: امروزه و در عصر ارتباطات اصحاب رسانه نیز در حوزه اطلاع رسانی مسئولیت خطیری بر دوش دارد.

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی و جهادی نیروی زمینی ارتش در ادامه با بیان اینکه مجموعه ارتش خادم ملت است، اضافه کرد: سربازان مردم در ارتش طبق شعار ارتش فدای ملت تلاش می کند بر اساس وظیفه انسانی و دینی در عرصه محرومیت زدایی فعال باشد.

سرهنگ رحمانی با تاکید بر اینکه فعالیت های ارتش در راستای هدف خدمت گذاری به همه مردم در شهرهای ایران است، تصریح کرد: حضور ارتش در همه جای ایران در فومن هیچ رویکرد س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش تا رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم است

ارتش تا رفع کامل محرومیت ها در کنار مردم است