مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 17:072022-01-20سياسي

نشست کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر فارس برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس، نشست رؤسای کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان فارس به دعوت این شورا و در سالن سردار قاسم سلیمانی استانداری فارس با حضور مدیران نهادها و دستگاه های اجرایی و فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام و المسلمین ملک مکان قائم مقام ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی فارس در این جلسه با تأکید بر اهمیت برگزاری با شکوه دهه فجر، همکاری، همراهی و جدیت مسئولین کمیته های تخصصی در برنامه ریزی، دنبال کردن و اجرای مناسب برنامه ها طبق دستور العمل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را خواستار شد.

وی با یادآوری شکوه انقلاب اسلامی که کشور را از بند رژیم سابق رهایی بخشید به نقش رهبریِ بی بدیل و بی نظیر امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: همانگونه که مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) فرمودند، این انقلاب در هیچ جای جهان بی نام حضرت امام شناخته شده نیست.

حجت الاسلام و المسلمین ملک مکان با بیان این مسأله که انقلاب اسلامی تحولی در جهان ایجاد کرده و معادلات سیاسی اجتماعی را تغییر داد، کانون توجهات را پس از آن متوجه ایران دانست و خاطرنشان کرد: آزادیخواهان جهان بخصوص کشورهای اسلامی به تبع از نظام جمهوری اسلامی حرکت هایی را انجام دادند و تحولاتی انجام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر فارس برگزار شد

نشست کمیته های تخصصی ستاد دهه فجر فارس برگزار شد