مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 16:422022-01-20سياسي

روایت های پیچیده قربانیان اسیدپاشی در یک رویداد هنری


این برنامه با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر و سینما برگزار می شود و در همین راستا هنرمندان حاضر نامه ای را هم به مجلس شورای اسلامی ارایه خواهند کرد.

- سه تن از قربانیان اسیدپاشی در یک برنامه نمایشنامه خوانی، روایتهای پیچیده و دردناک خود را از آنچه برایشان رخ داده، با مخاطبان در میان می گذارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این برنامه روز شنبه دوم بهمن ماه در تئاتر شهرزاد برگزار می شود که طی آن نمایشنامه جان سوخته به نویسندگی و کارگردانی مهتا محدث با نقش خوانی شقایق دهقان نمایشنامه خوانی خواهد شد و پس از آن روایت های سه تن از قربانیان اسیدپاشی توسط خود آنان ارایه می شود.

جان سوخته یک تک گویی درباره قربانیان اسیدپاشی است و در کنار این نمایشنامه خوانی، سه تن از قربانیان این پدیده شوم هم روایت های خود را ارایه خواهند داد.

مهتا محدث، کارگردان این برنامه، بر اساس اتفاقاتی که برای این سه قربانی اسیدپاشی رخ داده، روایت هایی را تنظیم کرده که با اجرای آنان ارایه می شود.

آن گونه که محدث پیش از این به ایسنا گفته است این روایت ها بسیار پیچیده اند و با آنچه تاکنون شنیده ایم و حوادثی نظیر اسیدپاشی های اصفهان تفاوت بسیار دارند.

این برنامه با حضور جمعی از هنرمندان تئاتر و سینما برگزار می شود و در همین راستا هنرمندان حاضر نامه ای را هم به مجلس شورای اسل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت های پیچیده قربانیان اسیدپاشی در یک رویداد هنری

روایت های پیچیده قربانیان اسیدپاشی در یک رویداد هنری