مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 16:422022-01-20سياسي

اعداد وحشتناک در رویای پایتخت دریایی!


اهمیت و جایگاه ویژه چابهار در دسترسی به آبهای آزاد و ایران به عنوان نقشه تقسیم جهان، مورد تاکید مسئولان مناطق آزاد قرار دارد ولی در این بین عدم هماهنگی لازم و ایفای نقش دستگاه های مربوطه در حوزه لجستیک و خلاء موجود در آن و همچنین عدم استفاده از ظرفیت های مالی، - مزیت های قابل توجهی را از ایران دریغ کرده و چابهار را از رسیدن به پایتخت دریایی باز داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز همزمان با 30 دی ماه همایش برون رفت از چالش های لجستیکی در راستای تحقق رویای 200 ساله پایتخت دریایی ایران و اتصال کشورهای اروپایی وآسیایی از محور شرق و کریدور شمال – جنوب به میزبانی منطقه آزاد چابهار برگزار شد که در آن، سعید محمد - مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد، کردی - مدیر عامل منطقه آزاد چابهار و برخی دیگر از مسئولان مربوطه در حوزه حمل و نقل حضور داشتند.

ظرفیت داریم ولی مزیت رقابتی نه! اما در این همایش، دبیر شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی با اشاره به اینکه 22 کشور مورد تاثیر در تجارت و در اطراف ایران وجود دارد که در مجموع 7500 میلیارد دلار در سال مبادلات تجاری دارند و سهم ایران از این میزان، فقط 0.

8 درصد است گفت: این سوال مطرح است که چرا ما نتوانستیم به جایگاه واقعی تجاری ایران در منطقه دسترسی پیدا کنیم، آماده نبودن کشورمان در بحث لج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعداد وحشتناک در رویای پایتخت دریایی!

اعداد وحشتناک در رویای پایتخت دریایی!