مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 16:222022-01-20سياسي

لزوم افزایش تولید مثل دام های سبک برای ارتقای بهره وری


نشست هم اندیشی و هم افزایی کاربرد فناوری های نوین کمک تولید مثلی در دام سبک توسط مرکزعلم و فناوری امنیت غذایی و کشاورزی و با مشارکت بنیاد تعاون بسیج و همکاری سازمان بسیج عشایری در دانشگاه جامع امام حسین (ع) برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، نشست هم اندیشی و هم افزایی کاربرد فناوری های نوین کمک تولید مثلی در دام سبک در دانشگاه جامع امام حسین (ع) و توسط مرکزعلم و فناوری امنیت غذایی و کشاورزی و با مشارکت بنیاد تعاون بسیج و همکاری سازمان بسیج عشایری کشور در محل آن دانشگاه برگزار شد .

در ابتدای مراسم علاءالدینی رییس مرکز علم و فناوری امنیت غذایی و کشاورزی دانشگاه جامع امام حسین (علیه السلام) ضمن خوشامدگویی و تقدیر و تشکر از مهمانان و همکاران به ویژه سردار رمضان شریف سخنگو و مسئول روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سرهنگ احمد سعیدی رییس سازمان بسیج عشایری کشور؛ به اهمیت امنیت غذایی به عنوان یکی از حیاتی ترین مولفه های قدرت و تحقق امنیت ملی به عنوان جزء غیر قابل انکار تحقق تمدن اسلامی اشاره نمود و افزود اصلی ترین سیاست در این راستا نگاه به درون کشور می باشد.

وی ضمن اشاره به ظرفیت های بالای کشور افزود در عشایر و روستاییان و تولیدکنندگان نیروهای انسانی متخصص فراوانی دارند و همچنین ظرفیت ژنتیکی بالایی در دام سبک در ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم افزایش تولید مثل دام های سبک برای ارتقای بهره وری

لزوم افزایش تولید مثل دام های سبک برای ارتقای بهره وری