مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 16:172022-01-20اجتماعي

راهداری: راه ارتباطی 318 روستای استان اردبیل همچنان مسدود است


به علت کولاک شدید و یخبندان زمان مشخصی برای بازگشایی راه ارتباطی روستاهای مسدود شده نمی توان پیش بینی کرد اما راهداران تلاش می کنند در کمترین زمان ممکن راه های ارتباطی مسدود شده را برف روبی و بازگشایی کنند.

- به علت کولاک شدید و یخبندان زمان مشخصی برای بازگشایی راه ارتباطی روستاهای مسدود شده نمی توان پیش بینی کرد اما راهداران تلاش می کنند در کمترین زمان ممکن راه های ارتباطی مسدود شده را برف روبی و بازگشایی کنند.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: بارش برف و کولاک راه ارتباطی 317 روستای این استان را مسدود کرده و راهداران برای بازگشایی آنها تلاش می کنند.

کلیم الله وثوقی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در پی بارش برف سنگین و وجود کولاک شدید در چند روز اخیر راه ارتباطی بیشتر روستاها در استان اردبیل مسدود شده بود که با تلاش راهداران تاکنون راه ارتباطی تمامی آنها به غیر از 317 بازگشایی شده و رفت و آمد در آنها در جریان است.

وی با بیان اینکه تداوم بارش برف و وجود کولاک شدید باعث شده عملیات برف روبی و بازگشایی جادهها توسط راهداران با مشکل مواجه شود، اظهار کرد: به علت کولاک شدید و یخبندان زمان مشخصی برای بازگشایی راه ارتباطی روستاهای مسدود شده نمی توان پیش بینی کرد اما راهداران تلاش می کنند در کمترین زمان مم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهداری: راه ارتباطی 318 روستای استان اردبیل همچنان مسدود است

راهداری: راه ارتباطی 318 روستای استان اردبیل همچنان مسدود است