مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:372022-01-20اجتماعي

محیط زیست در جست وجوی مخاطبان گمشده با جایزه ملی منوچهری دامغانی


سرپرست معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از برنامه ریزی این سازمان برای برگزاری جایزه ملی منوچهری دامغانی به منظور تجلیل از فعالان محیط زیست خبر داد.

- محیط زیست در جست وجوی مخاطبان گمشده با جایزه ملی "منوچهری دامغانی" ایسنا/سمنان سرپرست معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از برنامه ریزی این سازمان برای برگزاری جایزه ملی منوچهری دامغانی به منظور تجلیل از فعالان محیط زیست خبر داد.

نورالله مرادی در همایش محیط زیست و رسانه در سمنان بر لزوم یافتن جامعه هدف و مخاطبان جدید برای محیط زیست به عنوان یک ضرورت نام برد و اظهار کرد: با توجه به انتساب این شاعر بزرگ قرن پنجم به دامغان و استان سمنان، پیشنهاد سازمان استقرار دبیرخانه این جشنواره در استان سمنان است.

وی با بیان اینکه اولین دوره این جایزه و جشنواره به صورت ملی برگزار می شود تصریح کرد: چشم انداز ما برای درازمدت برگزاری این رویداد در ابعاد جهانی و بین المللی است.

سرپرست معاونت آموزش و مشارکت های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از منوچهری دامغانی به عنوان بزرگترین شاعر طبیعت در شعر و ادب پارسی نام برد و افزود: هیچ شاعر و هنرمندی به اندازه منوچهری به طبیعت و محیط زیست تا این حد توجه نداشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محیط زیست در جست وجوی مخاطبان گمشده با جایزه ملی منوچهری دامغانی

محیط زیست در جست وجوی مخاطبان گمشده با جایزه ملی منوچهری دامغانی