مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:272022-01-20بين الملل

اتهام زنی استرالیا به ایران، روسیه و چین درباره حملات سایبری


وزیر دفاع استرالیا با اتهام زنی به جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که مقام های کشورش قصد دارند با همکاری انگلیس با حملات سایبری ایران، روسیه و چین مقابله کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، پیتر داتون وزیر دفاع استرالیا امروز (پنجشنبه) در آستانه رایزنی ها با همتای بریتانیایی خود در سیدنی، با اتهام زنی به ایران و روسیه و چین، خواهان مقابله با حملات سایبری این کشورها شد.

بنا بر گزارش خبرگزاری رویترز، وزیر دفاع استرالیا تصریح کرد که به همراه بریتانیا علیه حملات سایبری ایران، چین و روسیه مقابله خواهند کرد.

وزرای خارجه و دفاع استرالیا فردا (جمعه) با بن والاس و لیز تراس وزرای دفاع و خارجه بریتانیا برای رایزنی های سالانه وزیران استرالیا-بریتانیا (AUKMIN) دیدار خواهند کرد.

ماریس پین وزیر خارجه استرالیا امروز (پنجشنبه) پس از امضای توافقنامه با تراس گفت که استرالیا و انگلیس نظام تحریم های سایبری را به منظور افزایش بازدارندگی و بالا بردن هزینه حملات سایبری برای دولت های متخاصم در فضای سایبری هماهنگ خواهند کرد.

پین در بیانیه ای گفت: استرالیا متعهد به همکاری با شرکایی چون انگلیس برای به چالش کشیدن بازیگران شروری است که از فناوری برای تضعیف آزادی و دموکراسی بهره می گیرند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتهام زنی استرالیا به ایران، روسیه و چین درباره حملات سایبری

اتهام زنی استرالیا به ایران، روسیه و چین درباره حملات سایبری