مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:172022-01-20اقتصادي

بازآفرینی شهری در نهاوند مورد توجه قرار نگرفته است


متاسفانه تاکنون بازآفرینی شهری در نهاوند مورد توجه قرار نگرفته است و به زودی املاک واجد ارزش در این شهر تعیین تکلیف می شوند.

- ایسنا/همدان شهردار نهاوند گفت: متاسفانه تاکنون بازآفرینی شهری در نهاوند مورد توجه قرار نگرفته است و به زودی املاک واجد ارزش در این شهر تعیین تکلیف می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا مجید یوسفی نوید روز پنج شنبه 30 دی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در شهر نهاوند بازآفرینی شهری تاکنون مورد توجه قرار نگرفته است که در این راستا املاک واجد ارزش را فراخوان دادیم، ضابطه تعریف شد و با انجام ادامه ی کار، تعیین تکلیف خواهد شد.

وی تصریح کرد: ️این املاک می تواند در تقویت صنعت گردشگری و ایجاد اشتغال و توسعه آن مثل کافه کتاب، دمنوش خانه ها و غیره مورد استفاده قرار بگیرد.

یوسفی نوید با بیان این که شهرداری نهاوند برای ساماندهی بافت های قرار گرفته در این محدوده 50 درصد تخفیف قائل است، افزود: برای گشایش گره ترافیکی شهر هم مشاور در نظر گرفته ایم تا مطالعات زیربنایی را از هفته آینده انجام دهد.

وی ادامه داد: در بحث جذب سرمایه گذار در حال پیگیری هستیم شیوه نامه عالی آن را که ابلاغیه وزیر کشور بود دو هیات عالی و کارشناسی تشکیل شد و با سازمان سرمایه گذاری همدان هم تفاهم نامه برقرار شده است که با توجه به رایزنی با یک سرمایه گذار پس از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازآفرینی شهری در نهاوند مورد توجه قرار نگرفته است

بازآفرینی شهری در نهاوند مورد توجه قرار نگرفته است