مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:122022-01-20سياسي

مرحومه نوبخت منشاء خدمات بسیار ارزشمندی در سنگرهای مختلف بود


دبیرکل جبهه متحدزنان ایران ضمن تسلیت درگذشت منیره نوبخت تاکید کرد: مرحومه نوبخت درباره بیت المال مسلمین مراقبت خاصی داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مرضیه وحید دستجردی دبیرکل جبهه متحدزنان ایران ضمن تسلیت درگذشت منیره نوبخت اعلام کرد که تقوای مثال زدنی، زی انقلابی، ساده زیستی و بی تکلفی مثال زدنی داشته و مراقبت خاصی از بیت المال مسلمین داشت.

  متن این بیانیه به شرح ذیل است: انا لله و انا الیه راجعون  مرگ موهبتی الهی است که بر اساس حکمت الهی بر قامت همه انسانها می نشیند.

اما رحلت جانگداز و غروب زود هنگام آفتاب وجود دوست  بسیار ارزشمندمان، بانوی نمونه و عالمه، سرکار خانم منیره نوبخت در ایام منتسب به حضرت صدیقه طاهره فاطمه زهرا س ، باعث تاثر و اندوه عمیق دوستان و جامعه زنان شد.

 بانویی که سالها در کنارش از فیض وجودش برخوردار بودیم از این قفس تنگ دنیا به سوی معبود و خانه ابدیش شتافت و ما را در سوگی بس سنگین فرو برد.

خواهر گرانقدری که یکی از پیروان صدیق و محبان مخلص انقلاب و ولایت فقیه بود و عمر با برکت خود را در مسئولیتها ی مختلف بر اساس آموزه های دینی و اقتدا به اهل بیت علیهم السلام و ترویج معارف دینی سپری کرد.

 او عبدی صالح، آماده خدمت به انقلاب، مدیری توانا و صادق و درستکار و تجسم عینی واژگان و مفاهیم ارزشی بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرحومه نوبخت منشاء خدمات بسیار ارزشمندی در سنگرهای مختلف بود

مرحومه نوبخت منشاء خدمات بسیار ارزشمندی در سنگرهای مختلف بود