مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 15:122022-01-20اقتصادي

تشریح جزییات و اهداف اعزام دو هیئت اقتصادی ایران به عراق


رییس اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق گفت: در شرایط جدید عراق و بعد از انتخابات پارلمانی این کشور لازم بود وضعیت موجود روابط اقتصادی و همکاریهای آتی با دولت مرکزی عراق مذاکراتی صورت گیرد.

- به نقل از اتاق مشترک بازرگانی ایران و عراق، رییس این اتاق گفت: در شرایط جدید عراق و بعد از انتخابات پارلمانی این کشور لازم بود در رابطه با بررسی وضعیت موجود روابط اقتصادی دو کشور و همکاری های آتی با دولت مرکزی عراق و اقلیم کردستان این کشور مذاکراتی صورت گیرد بنابراین دو هیئت اقتصادی و تجاری به عراق اعزام شد.

یحیی آل اسحاق افزود: در جمع هیئت اعزامی به جنوب عراق و همراه رییس اتاق بازرگانی ایران، رؤسای اتاق های بازرگانی مرزی هم جوار عراق، اینجانب، رییس کمیسیون اقتصادی و تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مسئولان سفارت کشورمان در بغداد و فعالان حوزه عراق در زمینه های مختلف تجاری و اقتصادی حضور داشتند و جلسات کاری و همایش های تجاری مشترک در بغداد، کربلای معلی و نجف اشرف با فعالان اقتصادی عراق برگزار شد.

وی ادامه داد: در این سفر مذاکراتی با وزیر تجارت عراق، رؤسای اتحادیه صنایع و اتحادیه اتاق های بازرگانی این کشور و فعالان بخش صنعت و بازرگانی عراق انجام گرفت و تفاهم نامه ای به منظور راه اندازی مرکز داوری مشترک به امضای رییس اتاق ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح جزییات و اهداف اعزام دو هیئت اقتصادی ایران به عراق

تشریح جزییات و اهداف اعزام دو هیئت اقتصادی ایران به عراق