مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:172022-01-20سياسي

وزیر اطلاعات: هم و غم امروز دولت، اصلاح وضعیت معیشت مردم است


وزیر اطلاعات در جمع نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم گفت: امروز همّ و غمّ دولت، اصلاح وضعیت معیشت مردم است تا سفره مردم بزرگتر و رنگین تر شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب وزیر اطلاعات در مجمع عمومی نمایندگان طلاب که امروز در سالن جلسات جامعه مدرسین حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار داشت: این دولت وارث مشکلاتی است که از گذشته به ارث رسیده و در کنار آن، دشمنی های آمریکا، اسراییل و دشمنان فشارهای مضاعفی را بر ملت بزرگ ایران تحمیل کرده که دولت تمام تلاش و همت خود را بکار خواهد گرفت تا مشکلات مردم حل شود.

وی ادامه داد: دشمن در افغانستان، عراق، سوریه و .

وارد شده و فتنه ای مثل داعش را راه انداخت تا به ایران آسیب برساند و تمام امکانات و توانمندی های خود را بسیج کرده تا فشار حداکثری را وارد نماید.

وزیر اطلاعات بیان داشت: امروز، دشمنیِ دشمن و فتنه گری فتنه گران داخلی دست به دست هم داده تا برای مردم هزینه هایی را ایجاد کنند؛ اما با راهبری های مقام معظم رهبری، تلاش های نیروهای نظامی، انتظامی و اطلاعاتی و اقتدار ایران اسلامی، موقعیتی برای کشور فراهم شده که در منطقه و دنیا بی نظیر است.

 خطیب ابراز داشت: یکی از مؤلفه های قدرت ایران اسلامی، مردم ما هستند که پای نظام و انقلاب ایستاده اند؛ اما م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر اطلاعات: هم و غم امروز دولت، اصلاح وضعیت معیشت مردم است

وزیر اطلاعات: هم و غم امروز دولت، اصلاح وضعیت معیشت مردم است