مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:102022-01-20سياسي

شهدا برای دفاع از انقلاب و ولایت هیچ ملاحظه ای نداشتند


رییس سازمان حفاظت اطلاعات وزارت دفاع با بیان اینکه شهیدان برکات و پایه های مستمر انقلاب هستند و بیمه کردن انقلاب یکی از جمله برکات شهداست،گفت: - شهیدان دفاع غیر محافظه کارانه از انقلاب داشتند و برای دفاع از انقلاب و ولایت هیچ ملاحظه ای نداشتند.

سردار سرتیپ پاسدار مجید خادمی در یادواره شهدای سال شهرستان اسدآباد شهیدان لطفعلی و عباسعلی جمور و شهید سال کشوری در قشر بسیج دانش آموزی شهید محمد رسول رضایی که با حضور خانواده های معظم شهدا،ایثارگران و مسئولین و مردم شهرستان در مسجد جامع این شهر برگزار شد، با تاکید بر اینکه همه ما باید در مسیر ولایت و در مسیر شهدا قدم بر داریم ،اظهار کرد: شهدا همواره در همه حال بازگشت خود را به سوی خدا می دانستند و با این نوع نگاه دنیا در نظر آنان بسیار کوچک و بی ارزش جلوه می کرد.

وی با اشاره به اینکه شهدا موجب تجسم باورهای اعتقادی ما و بروز ظرفیت های ما شدند، افزود: آنان همواره به عنوان نیروی پیشتاز بودند که هیچ گاه نگفتند بروید،بلکه با حضور در خط مقدم و صف شکنی ندا می دادند بیاید و این امر موجب ایستادگی و بروز ظرفیت ها و وجه تمایز ما با دشمن بود.

سردار سرتیپ خادمی شهدا را موجب خوداتکایی و خودکفایی در تمام ابعاد دانست و تصریح کرد: اگر امروز از نظر علمی و توان نظامی در ابعاد مختلف چون نانو ،حوزه هس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدا برای دفاع از انقلاب و ولایت هیچ ملاحظه ای نداشتند

شهدا برای دفاع از انقلاب و ولایت هیچ ملاحظه ای نداشتند