مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:052022-01-20سياسي

خط قرمز در بررسی بودجه گره نزدن اقتصاد کشور به سیاست خارجی است


یک عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حل مشکلات اقتصادی کشور که با بی عملی سالیان گذشته تبدیل به بیماری مزمن شده، نیازمند تعامل و همراهی قوای سه گانه است.

- یک عضو کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حل مشکلات اقتصادی کشور که با بی عملی سالیان گذشته تبدیل به بیماری مزمن شده، نیازمند تعامل و همراهی قوای سه گانه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روح الله نجابت نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی در صفحه شخصی خود در توییتر، نوشت: ‏ با توجه به عضویت در کمیسیون تلفیق بودجه 1401 توضیح چند نکته پیرامون اولین سند مالی دولت که تلاش شده با رویکردهای اصولی تدوین گردد را لازم می دانم: 1- بخش عمده ای از منابع و مصارف بودجه 1401 و همچنین وضعیت شاخص های اقتصادی از جمله تورم متاثر از تصمیمات، اقدامات یا عدم اقدامات در سال های گذشته است.

به تعبیری بودجه 1401 در خلاء بسته نشده است.

2- مطابق اظهارات مسئولین دولتی، تلاش دولت بر این بوده که در کلیات لایحه بودجه 1401 تا حد ممکن رویکردهای مناسبی جهت بهبود نسبت درآمدهای پایدار به هزینه های جاری دولت، کاهش رشد هزینه های جاری دولت، مدیریت کسری بودجه برای کاهش تورم، افزایش سرمایه گذاری های دولت و برآورد واقعی مقدارصادرات نفت اتخاذ شود که جای تقدیر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خط قرمز در بررسی بودجه گره نزدن اقتصاد کشور به سیاست خارجی است

خط قرمز در بررسی بودجه گره نزدن اقتصاد کشور به سیاست خارجی است