مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:052022-01-20سياسي

وزیر کشور: مسئله مهم در منطقه قلعه گنج ایجاد سیل بندهای جدید است


مسئله مهم در منطقه سیل زده قلعه گنج، سیل بندهایی است که باید زده شود و آب ها در بالادست مهار شود و قرار اولیه گذاشته شده که با برآوردی که صورت گرفته و تأمین وسایل مهندسی این سیل بندها ایجاد شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قلعه گنج، احمدی وحیدی امروز در حاشیه بازدید از روستاهای این شهرستان با اشاره به بازدید صورت گرفته اظهار داشت: دستگاه ها کارهایی در حوزه کمک رسانی انجام دادند که انشا ءالله تشدید می شود و بعضی از خانه ها و معابر دچار آبگرفتگی شده است که توسط نیروهای امدادرسانی رسیدگی می شود.

وزیر کشور عنوان کرد: مسئله مهم در منطقه چند تا سیل بند است که باید زده شود و آب ها در بالادست مهار شود، بازدید شد و قرار اولیه گذاشته شده که با برآوردی که صورت گرفته و تأمین وسایل مهندسی این سیل بندها ایجاد شود و امیدواریم اینها شهر را در برابر حوادث مشابه مقاوم تر کند.

احمد وحیدی وزیرکشور در دومین روز سفر به کرمان و در ادامه بررسی میدانی خسارت سیل اخیر در جنوب کرمان از محله های شهر قلعه گنج و روستاهای سورگ آباد و میانشهر، چراغ آباد، روستاهای اطراف شهر و آبنمای رودخانه سورگاه بازدید کرد و دستور داد تجهیزلت لازم به منظور تکمیل سیل بند در اختیار شهرداری قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر کشور: مسئله مهم در منطقه قلعه گنج ایجاد سیل بندهای جدید است

وزیر کشور: مسئله مهم در منطقه قلعه گنج ایجاد سیل بندهای جدید است