مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:052022-01-20سياسي

واکنش کاربران به عصبانیت غرب گرایان از سفر رییسی به روسیه!


کاربران شبکه های اجتماعی واکنش هایی نسبت به عصبانیت طیف غرب گرا از سفر رییسی به روسیه و تقویت رابطه با شرق داشته اند.

- فارس پلاس: واکنش های اصلاح طلبان و علاقه مندان به رابطه با غرب نشان می دهد که تغییر رویکرد در سیاست خارجی دولت سیزدهم به مذاق این طیف خوش نیامده و تقریبا روزی نیست که در رسانه های خود نسبت به این چرخش راهبردی دولت انتقاد نکنند.

 همزمان با سفر سید ابراهیم رییسی به روسیه، مخالف خوانی های اصلاح طلبان شروع شده و از اینکه بهبود روابط با روسیه بتواند سودی به ایران برساند، ناراحت هستند! از جمله آخرین اظهارات این طیف، توییت اخیر صادق زیباکلام است که به وزیر خارجه توصیه کرده سردر نه شرقی نه غربی وزارت خارجه را پایین بیاورد و برای حاج حسین به کیهان بفرستد تا در انبار کالای متروکه روزنامه کیهان نگه دارد!   چندی پیش نیز روزنامه جمهوری اسلامی در مطلبی نوشته بود: سوابق روسیه و بعد ها شوروی و بعد از فروپاشی شوروی باز هم روسیه کنونی در رفتار با ایران، ایجاب می کند همواره با چشم ها و گوش های باز و تیز نگران دخالت ها و طمع ورزی های مقامات روسی باشیم .

سنگ اندازی در مسیر روابط ایران و روسیه تا جایی پیش رفته که اخیرا فیاض زاهد، اصلاح طلبی که مواضع شاذ او معروف است، تلاش کرد نقشی برای روسیه در ترور سردار قاسم سلیمانی دست و پا ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش کاربران به عصبانیت غرب گرایان از سفر رییسی به روسیه!

واکنش کاربران به عصبانیت غرب گرایان از سفر رییسی به روسیه!