مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:002022-01-20سياسي

ماجرای انتشار بدون عکس روزنامه خراسان رضوی


روزنامه «خراسان رضوی» شماره امروز خود را در اعتراض به برخورد با عکاسان و خبرنگارانش در جریان تهیه یک گزارش خبری بدون عکس یک منتشر کرد.

- ایسنا/خراسان رضوی روزنامه خراسان رضوی شماره امروز خود را در اعتراض به برخورد با عکاسان و خبرنگارانش در جریان تهیه یک گزارش خبری بدون عکس یک منتشر کرد.

روزنامه خراسان رضوی در شماره پنج شنبه 30 دی ماه خود در اعتراض به توقیف دوربین و حذف عکس های کارت حافظه دوربین عکاسان و خبرنگار این روزنامه در جریان تهیه گزارش از وضعیت تخلیه فاضلاب در کشف رود، بدون عکس یک منتشر شد و تیتر زد آقای آبفا معضل کشف رود با بگیر و ببند خبرنگار حل نمی شود! .

این روزنامه در گزارش خود از این واقعه خطاب به استاندار خراسان رضوی نوشت چه اتفاقی افتاده است که با وجود هماهنگی قبلی از تهیه گزارش خبرنگار و عکاسان روزنامه خراسان به بهانه امنیتی بودن منطقه جلوگیری می شود، عکس ها رویت می شود و به رغم این که عکس خاصی وجود نداشته جز همان تخلیه فاضلاب که آینه و منعکس کننده کم کاری های برخی مسئولان است، از کارت حافظه دوربین خبرنگاران پاک می شود! جناب آقای نظری روز گذشته تماس تلفنی ما با مدیران آبفا و نیروی انتظامی دست آخر منجر به آزادی خبرنگاران خراسان شد، اما متاسفانه مجبور شدیم برای اولین بار در طول 17 سال انتشار اولین روزنامه اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای انتشار بدون عکس روزنامه خراسان رضوی

ماجرای انتشار بدون عکس روزنامه خراسان رضوی