مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 14:002022-01-20سياسي

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، نسخه پویا و نظام مند قانون اساسی است


دانشیار جامعه شناسی توسعه دانشگاه تهران گفت: سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت کلان سندی است که به امور اجرایی و جزییات وارد نشده و در سطح سندی بالادستی با پشتوانه ها و ملاحظات نظری به ترسیم تدابیر و راهبردهای کلان کشور پرداخته است.

- دانشیار جامعه شناسی توسعه دانشگاه تهران گفت: سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت کلان سندی است که به امور اجرایی و جزییات وارد نشده و در سطح سندی بالادستی با پشتوانه ها و ملاحظات نظری به ترسیم تدابیر و راهبردهای کلان کشور پرداخته است.

سند الگو را می توان نسخه پویا و نظام مند قانون اساسی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر موسی عنبری گفت: سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، سندی بالادستی است که سازگاری جهت گیری های دینی و ارزشی با ظرفیت ها و قابلیت های ایران را نشان می دهد.

وی افزود: این سند، فرایند انتقال از وضع موجود به وضع مطلوب را مشخص می سازد و مفاهیم بنیادینی همچون مبانی، آرمان ها، مأموریت، چشم انداز و راهبردهای ملی را بیان کرده است.

دانشیار جامعه شناسی توسعه دانشگاه تهران گفت: برای تدوین سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، چهار مرحله ترسیم جامعه آرمانی اسلامی، آسیب شناسی وضع موجود، تحقیق درباره وضع موجود و تعیین سامان پایش و خوداصلاحی طی شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، نسخه پویا و نظام مند قانون اساسی است

سند الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت، نسخه پویا و نظام مند قانون اساسی است