مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:502022-01-20اقتصادي

بررسی راهکارهای رفع موانع در 5 واحد تولیدی فارس


درجلسه کارگروه تسهیل استان فارس موانع و مشکلات 5 واحد تولیدی بررسی و دستورات لازم صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید امروز برگزار و مشکلات 5 واحد تولیدی از جمله تسهیل و تسریع رفع تعهدات ارزی حاصل از صادرات ، رفع ایراد ترخیص مواد اولیه گمرکی، تعیین و تکلیف بدهی مالیاتی در جلسه مطرح شد.

پس از تبادل نظر و دریافت نظرات مدیران دستگاه های مرتبط نسبت به صدور مصوبات برای رفع موانع این واحدها تصمیمات عملیاتی و اجرایی در راستای مرتفع شدن مشکلات واحدهای تولیدی اتخاذ شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس با اشاره به اینکه تحقق رشد اقتصادی استان در گرو حمایت و هدایت سرمایه گذاران و فعالین اقتصادی و تولیدی است گفت: تولید، پشتیبانی و رفع موانع تولید همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری قرار داشته، پس ضرورت دارد با اقدامات مطلوب و جهادی، در راستای تحقق این مهم به عنوان یکی از اولویت ها و حل مشکلات واحدهای تولیدی گام برداریم.

حمیدرضا ایزدی با اشاره به اهتمام جهت گره گشایی واحدهای تولیدی در راستای جلوگیری از توقف فرآیند تولید و تثبیت وضعیت اشتغال افزود: سازمان صمت فارس با رصد مداوم صنایع استان، واحدهای دارای مشکل را شناسایی و عارضه یابی کرده و به فراخور وضعیت هر کدام، تمهیدات، راهکارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی راهکارهای رفع موانع در 5 واحد تولیدی فارس

بررسی راهکارهای رفع موانع در 5 واحد تولیدی فارس