مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:402022-01-20سياسي

مدیریت شهری به منابع درآمدی و قانونی اِشراف ندارد


عضو هیئت رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: یکی از چالش ها در مدیریت شهری نبود اشرافیت لازم به منابع درآمدی و قوانینی است که می تواند به رفع مشکلات این حوزه کمک کند.

- ، حسینعلی حاجی دلیگانی روز پنجشنبه در جلسه بررسی فرصت ها و چالش های استان در حوزه مدیریت شهری و نقش شوراها در ایجاد توسعه پایدار که با حضور رؤسای شوراهای استان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از چالش ها و تهدیدات که ما بعضاً به آن توجه نداریم این است که به منابع درآمدی و یا قوانینی که می تواند به پیشرفت و رفع مشکلات ما در حوزه های شهری و روستایی کمک کند، اشرافیت لازم را نداریم.

او افزود: برای مثال اینکه قانون بودجه چه ظرفیت هایی دارد یا برنامه پنج ساله یا امثالهم… حداقل هفت- هشت مورد قوانین دائمی و پنج ساله و…وجود دارد که اِشرافی بر ظرفیت های آن ها نیست.

نماینده مردم شاهین شهر و میمه با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت های قانونی، ادامه داد: سال 1398 یک عدد خیلی خوبی در قانون بودجه وجود بود که کلانشهرها می توانستند استفاده کنند اما تنها شهری که همه این بودجه را استفاده کرد، مشهد بود یا اگر امروز پروژه ای باشد که سوخت مایع را حذف کنید یا صرفه جویی در سوخت، قانون وجود دارد که با اعتبار آن را اجرا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیریت شهری به منابع درآمدی و قانونی اِشراف ندارد

مدیریت شهری به منابع درآمدی و قانونی اِشراف ندارد