مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 13:402022-01-20سياسي

تعامل نظام مهندسی با شوراهای شهر برای شفاف سازی صنعت ساختمان


مدیران شهری و سازمان نظام مهندسی ساختمان بر تعامل این نهادها برای ارتقای کیفیت ساخت و ساز و همچنین افزایش شفافیت صنعت ساختمان تأکید کردند.

- به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان، امین کرمی رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران امروز پنج شنبه 30 دی ماه سال 1400 در همایش گرامی داشت ایثارگران نظام مهندسی اظهار داشت: در این بزنگاه لطیف تاریخی، دور هم جمع شدیم تا به احترام مادران و همسرانی که مردانه، مردان خود را به آوردگاه عشق و عقیده بدرقه کردند و جبهه های حق علیه باطل را با رشادت و وفاداری خود آراستند.

وی افزود: گزاف نگفته ایم اگر مدعی شویم، چون ایثار و شهامت، شجاعت، صبر و استقامت این شیر زنان ایران زمین نبود، چه بر سر نهال نو پای انقلاب می آمد.

این دلاور زنان بودند که فرزندان جوان و نوجوان خود را برای خط مقدم جبهه آماده می کردند و برای دفاع از ولایت سینه سپر می کردند تا تو گویی ذره ای از خاک مقدس این سرزمین به دست دشمن تا دندان مسلح نیفتد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران ادامه داد: مادران و همسران شهدا در طول 8 سال دفاع مقدس حماسه های جاویدی ساختند که قلم توانایی نوشتن آن نیست و تاریخ همیشه از آن یاد خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعامل نظام مهندسی با شوراهای شهر برای شفاف سازی صنعت ساختمان

تعامل نظام مهندسی با شوراهای شهر برای شفاف سازی صنعت ساختمان