مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 12:302022-01-20اقتصادي

زیان 20 درصدی بیمه ها به مراکز درمانی/علت مهاجرت پزشکان


بیمه ها با تأخیر پرداخت مطالبات مراکز درمانی و تشخیصی، عملاً چیزی حدود 20 درصد کمتر از تعرفه مصوب را به آنها می پردازند.

- ، عبدالرسول صداقت، با اشاره به اینکه در مبحث تعرفه ها آنچه برای جامعه پزشکی بیش از عدد و رقم و درصد مطرح است مسئله درک مسئولین کشور از صدر تا ذیل در خصوص موقعیت و نقش پزشکان در پیشرفت یک جامعه است، افزود: سالیان متمادی این درک و شناخت در بین مسئولین ما نسبت به جامعه فرهیخته پزشکی جا نیفتاده و خیلی اوقات مشاهده می شود پزشک را بابرخی از مشاغل مقایسه نادرست و مع الفارغ می کنند.

وی با تاکید بر اینکه ارزش یک پزشک و نقش او در امنیت جامعه کمتر از نقش نیروهای اطلاعاتی و انتظامی نیست، ادامه داد: اگر یک جامعه تمام جوانب و ابعاد امنیتی را دارا بوده ولی از نیروها ی پزشکی در همه زمینه های درمانی، تشخیصی، دارویی، آزمایشگاهی، فیزیوتراپی، مامایی و سایر حرف پزشکی بی بهره باشد، به شدت وابسته به سایر جوامع خواهد شد.

صداقت افزود: چنین جامعه ای مجبور است نیروهای مورد نیاز خود را از سایر کشورها تأمین کند و این بدان معناست که بزرگترین مساله کشور یعنی اطلاعات سلامت و پزشکی مردم در اختیار بیگانگان قرار گیرد.

عضو شورای عالی نظام پزشکی با اشاره به اهمیت اطلاعات در دنیای امروز تصریح کرد: اطلاعات پزشکی یکی از مسائلی است که خیلی ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زیان 20 درصدی بیمه ها به مراکز درمانی/علت مهاجرت پزشکان

زیان 20 درصدی بیمه ها به مراکز درمانی/علت مهاجرت پزشکان