مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:462022-01-20اقتصادي

خسارت سیل آوج و مناطق الموت هنوز پرداخت نشده است


قزوین _ مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین گفت: تاکنون هیچگونه اعتباری برای جبران خسارات سیل آوج و مناطق الموت تخصیص داده نشده است.

- با اشاره به خسارات وارد شده سیل آوج و الموت اظهار کرد: تاکنون هیچ گونه اعتباری برای جبران خسارات سیل آوج و مناطق الموت تخصیص داده نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین اذعان کرد: میزان خسارت وارد شده سیل آوج و مناطق الموت در حوزه های مختلف مسکونی، معیشتی، دامی و کشاورزی مبلغ 435 میلیارد تومان است.

این مسئول تصریح کرد: طبق مکاتبات ابلاغ شده در بیستم آذرماه مقرر شد تا ساختمان های مسکونی، محصولات کشاورزی و دامی نیز همانند خودرو بیمه شوند.

وی گفت: طبق دستورالعمل این طرح که در سال آتی اجرایی می شود 90 درصد هزینه بیمه به عهده دولت و 10 درصد هزینه به عهده مالکین است.

این مسئول ابراز کرد: این بیمه مشمول حوادث غیرمترقبه بوده و هدف ما هدایت مردم به سوی بیمه است که این امر سبب می شود تا نگرانی مردم از خسارات وارد شده کمتر شود همچنین از مردم می خواهیم از این طرح که به سبب رفاه آنان اجرایی می شود نهایت همکاری را داشته باشند.

وی در پایان بیان کرد: این بیمه اجباری می تواند شامل کلیه خسارات کوچک و بزرگ طبیعی باشد و اگر به درستی اجرا شود بسیاری از مشکلات مردم در این حوزه برطرف می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت سیل آوج و مناطق الموت هنوز پرداخت نشده است

خسارت سیل آوج و مناطق الموت هنوز پرداخت نشده است