مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 10:452022-01-20اقتصادي

مردم اثرات توافق های نفتی با روسیه را بزودی خواهند دید


جواد اوجی از امضای چندین سند مهم با روس ها در حوزه توسعه میدان های نفت و گاز، پتروپالایشگاه و انتقال فناوری خبر داد و گفت: مردم ایران اثرات توافق های نفتی با روسیه در حوزه انرژی را بزودی خواهند دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، جواد اوجی در تبیین مهمترین برنامه های خود در روسیه با بیان اینکه به جرأت می گویم که یکی از پربارترین سفرها بود و بسیار بیشتر از آنچه انتظار داشتیم، حاصل شد، اظهار کرد: دیدارهای خوبی با الکساندر نواک، معاون نخست وزیر، نیکلای شولگینوف، وزیر انرژی و شرکت های توانمند روسی در حوزه نفت و گاز داشتیم.

وی با اشاره به اینکه در زمینه مشارکت در توسعه میدان های نفتی و گازی، احداث پتروپالایشگاه، انتقال فناوری و تجهیزات فناورانه که به شدت موردنیاز صنعت نفت است، توافق های بسیار خوبی انجام شد و اسناد مهمی به امضا رسید، تصریح کرد: مردم ایران به زودی اثرات این توافق ها را در حوزه انرژی خواهند دید.

وزیر نفت با بیان اینکه با توجه به عزم جدی که در دو کشور به ویژه در حوزه وزارتخانه های نفت و انرژی ایران و روسیه وجود دارد، به زودی همه این توافق ها محقق می شود، یادآور شد: نقشه راه جامع همکاری مشترک در تمام زیرمجموعه های نفت و انرژی تدوین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اثرات توافق های نفتی با روسیه را بزودی خواهند دید

مردم اثرات توافق های نفتی با روسیه را بزودی خواهند دید