مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 09:052022-01-20سياسي

اداره راه البرز معضلات جاده قزلحصار را برطرف کند


نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج گفت: اداره راه البرز بر اساس پظایف ذاتی خود باید معضلات جاده قزلحصار را برطرف کند.

- ، علیرضا رحیمی صبح پنجشنبه در نطق پیش از دستور سی و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر به دو بند مغفول مانده از ماده 80 وظایف شوراها در این خصوص که اقدامات شورا نباید محدود به موضوعات شهرداری باشد اشاره و تاکید کرد: تمامی ادارات باید در اجرای وظایف خود کوشا باشند.

نایب رییس شورای اسلامی شهر کرج، نامناسب بودن شرایط جاده پیام که 13 سال است با مشکلاتی اعم از کمبود روشنایی معبر، نداشتن خطوط ترافیکی و حتی آسفالت نامناسب روبه روست را از جمله کم کاری دیگر نهادهای خدمت رسان دانست و افزود: 4 پل عابر پیاده بدون جان پناه نیز طی سال های گذشته در این جاده جانمایی شده اند که تهدیدی جدی برای جان و مال شهروندان است.

نایب رییس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج تصریح کرد: جاده ای که به قطب اقتصادی شهر متصل می شود، باید از جهات مختلف ایمن و مناسب تردد شهروندان باشد.

به گفته نایب رییس شورای شهر کرج، بنا به درخواست اهالی این منطقه طی شهریور تا آذر ماه سال جاری، بازدیدها و جلسه ای از سوی اعضای شورا، مدیران کل استانداری، مدیر کل راهور، شهردار کرج و دیگر مدیران جهت رفع معضلات یاد شده صورت گرفت و مقرر شد ادارات کل راه و برق اجرای وظایف خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره راه البرز معضلات جاده قزلحصار را برطرف کند

اداره راه البرز معضلات جاده قزلحصار را برطرف کند