مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 08:202022-01-20اجتماعي

500 خودرو در مسیر اشنویه - پیرانشهر رهاسازی شد


500 دستگاه خودرو گرفتار شده در برف و کولاک محور اشنویه - پیرانشهر که قادر به ادامه راه نبودند، از عصر امروز تاکنون رهاسازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سیدعلی ترابی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این خودروها در مسیر اشنویه - پیرانشهر به علت کولاک شدید در راه مانده بودند که با تلاش نیروهای راهداری، هلال احمر و شهرداری نجات یافتند.

وی افزود: از بامداد روز گذشته کار برف روبی و نمک پاشی توسط اداره راهداری در محورهای شریانی این شهرستان در چندین نوبت انجام شده است.

فرماندار اشنویه ادامه داد: راهداران در جاده ها و راهدارخانه های این شهرستان حضور داشته و به صورت شبانه روزی در حال ارایه خدمت به مردم هستند.

ترابی بیان کرد: رانندگان از سفرهای غیر ضروری از محورهای اصلی این شهرستان به دلیل کولاک و برف پرهیز کنند.

وی گفت:رانندگانی که قصد تردد در این محورها را دارند ضمن احتیاط و کاهش سرعت در این گردنه و سایر جاده های کوهستانی نسبت به بررسی عملکرد مناسب سیستم روشنایی، بخاری و سیستم ترمز خودرو خود اطمینان یابند و سپس اقدام به مسافرت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، 11دستگاه سبک و سنگین برف روب در قالب طرح زمستانی برای پاکسازی محورهای مواصلاتی در راهدارخانه های این شهرستان مستقر شد و در همین ارتباط 18 مامور راهداری نیز در 2 راهدارخانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 خودرو در مسیر اشنویه - پیرانشهر رهاسازی شد

500 خودرو در مسیر اشنویه - پیرانشهر رهاسازی شد