مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 03:452022-01-20اقتصادي

طرح نوآورانه فناوران برای ایحاد تحول در صنعت کشور


یکی از شرکت های فناور طرح جامعی برای تحول در صنعت ارائه کرده است که بر اساس آن با ایجاد ارتباط میان عرضه کنندگان و تقاضاکنندگان فناوری، می توان تحولات عظیمی در صنعت ایجاد کرد.

- سید اویس درگاهی، مدیر عامل این شرکت فناور در گفت وگو با ایسنا از طراحی و پیاده سازی راهکاری برای حمایت و حفاظت از دارایی های مشهود و نامشهود محققان کشور خبر داد و گفت: این راهکار در قالب طرح جامع با عنوان طرح تحول صنعت پیاده سازی شده است که اجرای آن می تواند منجر به تحول در صنعت از طریق کاربردی کردن دستاوردهای فناورانه در صنعت شود.

وی در این باره توضیح داد: این طرح شامل تهیه سازوکار و ساختار بسیار دقیق، شفاف و از پیش تعیین شده برای تقسیم حداکثری منافع و آورده های مالی طرح در بین مشارکت کنندگان در طرح های تحقیقاتی و فناورانه بر مبنای عدالت اجتماعی و کسب رضایت است.

درگاهی با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح استفاده 100 درصدی از تسهیلات بانکی در صنعت می تواند صورت گیرد، یادآور شد: علاوه بر آن با این طرح بسترسازی جهت ورود مستقیم صنعت بیمه برای حمایت از تولید، صنعت و مراکز تحقیقاتی با سازوکار و طرح نوآورانه ایجاد خواهد شد.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزایش راندمان را از دیگر مزایای این طرح جامع نام برد و اضافه کرد: این طرح امکان بسترسازی برای به کارگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح نوآورانه فناوران برای ایحاد تحول در صنعت کشور

طرح نوآورانه فناوران برای ایحاد تحول در صنعت کشور