مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 01:052022-01-19سياسي

لزوم ساماندهی 48 لکه صنعتی در استان تهران


استاندار تهران با تاکید بر لزوم ساماندهی 48 لکه صنعتی در استان تهران، گفت: قطعا باید محدوده های صنعتی در استان تهران ساماندهی شوند که این کار از طریق دولت نیز در حال پیگیری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، محسن منصوری در جریان سفر به شهرستان قدس و بازدید از واحد های صنعتی این شهرستان گفت: بی تردید به زودی تدبیر جدی و موثری درباره 48 لکه صنعتی استان تهران اتخاذ خواهد شد.

این اقدام در دولت در حال پیگیری است تا ساماندهی لکه های صنعتی در استان تهران محقق شود.

وی افزود: موضوع دیگری که در سفر به شهرستان قدس مورد بحث و بررسی قرار گرفت، تداخل حریم این شهرستان است که در برخی محدوده ها و خیابان های آن درخصوص تقسیم بندی ها مشکلاتی وجود دارد.

بی تردید موضوع حریم در حوزه هایی که با شهرداری تهران بحث وجود دارد به صورت کلی حل شده است، اما در داخل شهرستان همچنان موضوعاتی وجود دارد که باید توسط فرماندار با در نظر گرفتن تمام ملاحظات حل و فصل شود.

قطعا پسندیده نیست که یک خیابان در سطح شهرستان چندین متولی داشته باشد؛ لذا باید این مشکل را در درون شهرستان حل و فصل کرد.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت های خود با تاکید بر ضرورت پیگیری تمامی مصوبات سفر های شهرستانی، گفت: برخی موضوعات در حوزه استان تهران با موانع حقوقی روبه رو است که باید این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ساماندهی 48 لکه صنعتی در استان تهران

لزوم ساماندهی 48 لکه صنعتی در استان تهران