مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 دی 1400 ساعت 00:302022-01-19اقتصادي

آمادگی مازندران برای تامین 40 هزار تن مرکبات شب عید


مدیر سازمان تعاون روستایی مازندران با بیان اینکه قرارداد خرید 16 هزار تن پرتقال برای مرحله اول با تولیدکنندگان بسته شده است، گفت: این قرارداد براساس اعلام  نیاز در کشور بوده که تا سقف 40هزار تن  آمادگی ذخیره سازی و ارسال برای میوه شب عید کشور را داریم.

- سلمان حاتم نژاد در گفت وگو با خبرنگار فارس در ساری با اشاره به اینکه بحث خرید مرکبات شب عید از باغداران و سورتینگ داران در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: قیمت مرکبات شب عید  از باغداران و سورتینگ داران 13هزار و 200 تومان اعلام شده است.

وی گفت: این قیمت براساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار عید تعیین شده و قیمت برای بازار نیز به تناسب بازار و براساس تصمیم کارگروه تنظیم بازار مشخص خواهد شد.

مدیر سازمان تعاون روستایی مازندران با بیان اینکه قرارداد خرید 16هزار تن پرتقال برای مرحله اول با تولیدکنندگان بسته شده است، افزود: این قرارداد براساس اعلام  نیاز در کشور بوده که تا سقف 40هزار تن  آمادگی ذخیره سازی و ارسال برای میوه شب عید کشور را داریم.

این مسؤول یادآور شد: مرکبات شب عید کشور تا قبل از 10 اسفند باید این محصولات در محل سورتینگ ها نگهداری شود و از 10 اسفند ماه به سایر استان ها ارسال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی مازندران برای تامین 40 هزار تن مرکبات شب عید

آمادگی مازندران برای تامین 40 هزار تن مرکبات شب عید