مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 23:502022-01-19سياسي

لزوم بسیج همه ظرفیت های کردستان برای خدمت به مردم


استاندار کردستان از همه مدیران استان خواست که تمامی ظرفیت ها و امکانات در اختیار خود را در راستای خدمت رسانی به مردم به کارگیری کنند.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، اسماعیل زارعی کوشا چهارشنبه شب در جلسه ستاد مدیریت بحران استان، اظهار کرد: داشتن برنامه ریزی از سوی مدیران ادارات و سازمان های دولتی برای خدمت رسانی به مردم در شرایط مختلف یک نیاز لازم و ضروری است.

وی ادامه داد: بعد از چندین سال انتظار خوشبختانه طی چند روز اخیر شاهد نزول رحمت الهی هستیم و به همین دلیل انتظار می رود که مدیران با خدمت رسانی به موقع به مردم اجازه ندهند که کمبود خدمات و امکانات این شیرینی را تلخ کند.

استاندار کردستان با بیان اهمیت همکاری و تعامل بین دستگاهی در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم، گفت: خوشبختانه همه مدیران استان پای کار بودند و نیاز است که برنامه ریزی بهتری در این زمینه صورت گیرد تا کم و کاستی ها به ویژه در سنندج پوشش داده شود.

وی ضمن تاکید بر تشدید نظارت ها بر روند خدمت رسانی به مردم در تمامی بخش ها، یادآور شد: با کم کاری هیچ مسؤولی مماشات نمی کنیم و لازم است همه دستگاه های نظارتی ضمن انجام رسالت خود با هرگونه تخلف و کم کاری در این زمینه برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بسیج همه ظرفیت های کردستان برای خدمت به مردم

لزوم بسیج همه ظرفیت های کردستان برای خدمت به مردم