مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 23:452022-01-19سياسي

کردستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان گفت: استان کردستان با تمامی امکانات برای پذیرایی شایسته از مهمانان و گردشگران نوروزی با رعایت پروتکل های بهداشتی ناشی از شیوع ویروس کرونا آماده است.

- یعقوب گویلیان امروز (29دی) در اولین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر استان اظهار کرد: خوشبختانه شاهد آن هستیم که کرونا به لحاظ واگیری به حالت حداقلی رسیده و امسال با تدابیر لازم می توانیم میزبان گردشگران داخلی و خارجی در استان باشیم.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان، عنوان کرد: در استان اقدام های مهمی از جمله ثبت جهانی منظر فرهنگی تاریخی هورامان، ثبت مریوان بە عنوان شهر جهانی کلاش و همچنین سنندج به عنوان شهر خلاق موسیقی در یونسکو انجام شد که به جذابیت استان افزوده و کردستان را بیش از پیش به علاقه مندان در داخل و خارج کشور معرفی کرد.

گویلیان افزود: واگذاری پنج بنای تاریخی به بخش خصوصی در استان، راه اندازی دو موزه جدید در سنندج، تملک چهار بنای تاریخی، بهره برداری از کاخ موزه خسروآباد سنندج و ثبت ملی سه روستا در حوزه صنایع دستی، از دیگر اقدامات این اداره کل در سال جاری بوده است.

وی ادامه داد: همچنین توانستیم پس از تبادل تفاهم نامه توسعه همکاری ها مابین استان کردستان و اقلیم شمال عراق، در دو ماه گذشته شاهد ورود گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است

کردستان آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است