مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 23:302022-01-19سياسي

یک مقام قضایی: حسین فریدون در زندان اوین دوران محکومیتش را می گذراند


در پی انتشار برخی ادعاها در فضای مجازی درباره حسین فریدون، سرپرست دایره نظارت بر زندانیان اقتصادی و کارکنان دولت، - مرکز رسانه قوه قضاییه اعلام کرد: در پی انتشار برخی ادعاها در فضای مجازی درباره حسین فریدون، سرپرست دایره نظارت بر زندانیان اقتصادی و کارکنان دولت، گفت که حسین فریدون در زندان دوران محکومیت خود را سپری می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، درویش وند، در عین حال تاکید کرد: این محکوم علیه مانند تمامی زندانیان که از مرخصی قانونی برخوردار هستند، از حق قانونی خود برای پیگیری مسائل پزشکی هم استفاده کرده است.

وی افزود: فریدون به 31 میلیارد تومان ضبط اموال و جزای نقدی به همین مبلغ محکوم شده است که در آخرین دوره ای که به مرخصی اعزام شده بود، این مساله نیز پیگیری و بر اساس حکم دادگاه، مجازات ضبط اموال به صورت کامل محقق شد.

درویش وند، اظهار کرد: در همین راستا نیز تاکنون 15 میلیارد و 500 میلیون تومان از جزای نقدی 31 میلیارد تومانی وی اخذ شده است.

سرپرست دایره نظارت بر زندانیان اقتصادی و کارکنان دولت، عنوان کرد: حسین فریدون در زندان اوین دوران محکومیت خود را سپری می کند.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک مقام قضایی: حسین فریدون در زندان اوین دوران محکومیتش را می گذراند

یک مقام قضایی: حسین فریدون در زندان اوین دوران محکومیتش را می گذراند