مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 23:202022-01-19اجتماعي

مسدودی مسیر 7روستا از توابع شهرستان دالاهو


فرماندار دالاهو با اشاره به بارش سنگین برف در پی ورود سامانه بارشی به غرب کشور، گفت: از مجموع 147 روستا از توابع شهرستان دالاهو مسیر هفت روستای دیگر همچنان مسدود است.

- با اشاره به تلاش مجموعه راهداری برای بازگشایی مسیرهای روستایی در این شهرستان، اظهار کرد: مسیر روستاهای بانیاران بخش گهواره همچنان مسدود است و خدمت رسانان راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای حل مشکلات جاده ای در این منطقه تلاش هستند.

وی افزود: از شروع بارش برف در منطقه تا امروز از 147 روستای شهرستان دالاهو تنها مسیر هفت روستا مسدود است که با تلاش مجموعه راهداری پیگیر بازگشایی مسیر این روستاها هستیم.

فرماندار دالاهو با اشاره به قطع برق در پی بارش سنگین برف در برخی از روساهای شهرستان دالاهو، تصریح کرد: برق روستاهای نیلبگ، سفرشاه و بریخانی با بارش سنگین برف قطع شده و با توجه به اینکه راه دسترسی به این روستاها مسدود بود با کمک نفربرهای زرهی ارتش، پرسنل عملیاتی اداره برق وارد منطقه شده و بالاخره ظهر امروز برق این روستاها نیز وصل شد.

وی گفت: تمامی امکانات برق، آب و گاز در حوزه شهرستان دالاهو برقرار بوده و مسیرهای روستایی باز هستند و از همکاری مردم روستاها و صبر و شکیبایی آنها سپاس گزاری می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسدودی مسیر 7روستا از توابع شهرستان دالاهو

مسدودی مسیر 7روستا از توابع شهرستان دالاهو