مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 22:402022-01-19اقتصادي

شبکه ریزشی فاضلاب در خرمشهر اصلاح می شود


سرپرست آب و فاضلاب خرمشهر از اصلاح شبکه های ریزشی خرمشهر در قالب تدوین سندی با اعتبار 10 میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد.

- ، حسین عبیداوی عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در 40 نقطه خرمشهر شبکه فاضلاب ریزش کرده و با مکنده و جنتکس امکان رفع انسداد وجود ندارد که برای رفع مشکل سند اصلاح شبکه ریزشی تدوین شده و پیمانکار مجری کار خود را آغاز کرده است.

وی افزود: این طرح در خیابان فرعی انجام می شود و پیمانکار موظف می شود که ترمیم تراشه های حفاری را خود انجام دهد و کار به دیگر ارگان ها واگذار نمی شود.

سرپرست آبفا خرمشهر از پرداخت 800 میلیون تومان اعتبار به شهرداری خرمشهر برای آسفالت معابر حفاری شده در قالب طرح های اصلاح و توسعه خبر داد و اظهار کرد: برای طرح های اجرا شده در گذشته از سوی اداره کل آبفا 800 میلیون تومان اعتبار به شهرداری اختصاص یافته و قرار است 3 میلیارد تومان دیگر نیز در قالب اوراق مشارکت به همین منظور به شهرداری پرداخت شود.

وی از تخصیص اعتبار 27 میلیارد تومان برای تکمیل مناطق نیمه کاره عشایر و کوی فیصلی و 12 میلیارد تومان برای ترمیم نوارهای حفاری شده در سطح شهرستان خبر داد.

عبیداوی به نهایی شدن تحقق اعتبار 400 میلیارد تومان ماده 56 خبر داد و بیان کرد: این طرح در مرحله مناقصه است و پیش بینی می شود تا پایا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه ریزشی فاضلاب در خرمشهر اصلاح می شود

شبکه ریزشی فاضلاب در خرمشهر اصلاح می شود