مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 22:402022-01-19سياسي

45 مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران اجرایی شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، استاندار تهران چهارشنبه در جریان سفر یک روزه به شهرستان قدس به همراه اعضای شورای تامین از واحد های تولیدی بهمن خودرو، - استاندار تهران گفت: ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در ماه های اخیر 67 مصوبه داشته است که تا کنون 45 مصوبه آن به صورت 100 درصد اجرایی شدع و دیگر مصوبات درحال پیگیری است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، استاندار تهران چهارشنبه در جریان سفر یک روزه به شهرستان قدس به همراه اعضای شورای تامین از واحد های تولیدی بهمن خودرو، نوش آذر و ناریان بازدید کرد.

محسن منصوری در جریان سفر یکروزه به شهرستان قدس با اشاره به برنامه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بیان کرد: در چارچوب برنامه های ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بازدید هایی از شهرستان های مختلف به عمل آمده است که امروز از واحد های تولیدی شهرک صنعتی شهرقدس بازدید انجام شد.

وی گفت: مجموعه گروه تولیدی خودرو بهمن از لحاظ خودروسازی پرتوان و پیش رو است چراکه از سرمایه انسانی مطلوبی، دانش و تکنولوژی پیشرفته ای برخوردار است.

استاندار تهران درخصوص بومی سازی اکثر قطعات وارداتی افزود: این شرکت در زمان تحریم ها اقداماتی موثری در راستای بومی سازی و مهندسی معکوس قطعات حوزه فنی و الکترونیکی انجام داده و در بعضی از موارد تا 80 یا 90


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

45 مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران اجرایی شده است

45 مصوبه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان تهران اجرایی شده است