مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 22:202022-01-19سياسي

چرا پوتین به استقبال رییسی نرفت؟


در پایتخت روسیه فرودگاه ها در فاصله بسیاری از کاخ ریاست جمهوری قرار دارند و از قدیم این رسم وجود داشته که در زمان سفر روسای جمهور کشورهای مختلف، - یکی از وزرای کابینه دولت به فرودگاه می رود تا پای پرواز از مقام مهمان استقبال کند.

معاون پیشین تشریفات ریاست جمهوری درباره برخی ابهامات پیرامون رعایت تشریفات در سفر رییس جمهوری به روسیه توضیحاتی را ارائه داد.

بهمن حسین پور در گفت وگو با ایسنا با اشاره به پروتکل های تشریفات سفر ابراهیم رییسی به روسیه اظهار کرد: هر کشوری یکسری رسوم برای استقبال از مقامات مختلف دارد؛ این روند در زمان آقای روحانی به این صورت بود که برای استقبال از مقامات همتای رییس جمهوری یکی از وزرا از مقامات در فرودگاه استقبال می کرد.

وی خاطرنشان کرد: در دولت قبل رویه به این صورت بود که برای استقبال در فرودگاه، وزیر کمیسیون مشترک به فرودگاه می رفت؛ این موضوع را نیز در جلسات هماهنگی پروتکل های تشریفات سفر مقامات، به کشورهای مهمان اعلام می کردیم که رسم دولت جمهوری اسلامی ایران به این صورت است.

معاون پیشین مراسم و تشریفات دفتر رییس جمهوری همچنین درباره پروتکل های دولت روسیه برای استقبال از روسای جمهور، گفت: در پایتخت روسیه فرودگاه ها در فاصله بسیاری از کاخ ریاست جمهوری قرار دارند و از قدیم این رسم وجود داشته ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چرا پوتین به استقبال رییسی نرفت؟

چرا پوتین به استقبال رییسی نرفت؟