مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 22:002022-01-19اجتماعي

ضرب الاجل معاون استاندار به شهرداری تبریز


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به ضرورت ایجاد گرمخانه در تبریز، گفت: شهرداری تبریز موظف است طی یک هفته مکانی را به عنوان گرمخانه مشخص و تجهیز کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، جواد رحمتی در جلسه بررسی چالش های پیش روی زنان، اظهار داشت: گرمخانه ها، برای افراد بی خانمان که به دلیل مشکلات خانوادگی مجبور به ترک خانه شده اند پناهگاه بوده و وجود آنها در سطح شهر ضروری است.

وی با بیان اینکه قبل از شیوع فصل سرما، شهرداری باید اقدامات لازم در خصوص ایجاد گرمخانه را انجام می داد، ادامه داد: در ادارات و دستگاه های دولتی فضاهایی متروکه و غیراستفاده وجود دارد که با شناسایی و تجهیز این فضاها می توان اقدام به ایجاد گرمخانه کرد.

  رحمتی اظهار داشت: تمامی دستگاه ها در حوزه اجتماعی وظایف و تکالیف قانونی برعهده دارند که باید به آن عمل کنند، یکی از وظایف شهرداری تامین مکانی به عنوان گرمخانه است که باید هرچه سریع تر برای ایجاد مکانی موقت اقدام کرده و در ادامه مکانی دایمی را تعیین و تجهیز کند.

  وی گفت: سایر دستگاه های متولی نیز باید به وظایف خود در حوزه های حمایتی، تامین و تدارکات پس از ایجاد گرمخانه براساس دستورالعمل ها اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرب الاجل معاون استاندار به شهرداری تبریز

ضرب الاجل معاون استاندار به شهرداری تبریز