مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 22:002022-01-19اقتصادي

پرداخت تسهیلات 53 میلیاردی به صنایع دستی گلستان/ اشتغالزایی برای 218 هنرمند گلستانی


سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از پرداخت بیش از 53 میلیارد ریال تسهیلات در راستای جبران خسارات سیل و شیوع کرونا و حمایت از طرح های اشتغال زایی حوزه صنایع دستی استان در سال جاری خبر داد.

- ایسنا/گلستان سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از پرداخت بیش از 53 میلیارد ریال تسهیلات در راستای جبران خسارات سیل و شیوع کرونا و حمایت از طرح های اشتغال زایی حوزه صنایع دستی استان در سال جاری خبر داد.

رحمان فرمانی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به اینکه در 9 ماهه سال جاری به منظور جبران خسارات سیل و شیوع کرونا ویروس و حمایت از طرح های اشتغال زایی حوزه صنایع دستی گلستان، مبلغ 53 میلیارد و 780 میلیون ریال تسهیلات به 307 طرح اشتغال زایی صنایع دستی استان پرداخت شد، اظهار کرد: از این میزان تسهیلات پرداختی مبلغ 33 میلیارد و 700 میلیون ریال برای 182 طرح در حوزه مشاغل خانگی به هنرمندان سطح استان پرداخت شد که زمینه اشتغال 218 نفر را در سطح استان فراهم ساخت.

وی با بیان اینکه تسهیلات مشاغل خانگی با نرخ سود 4 درصد و با بازپرداخت 5 ساله به افرادی تعلق می گیرد که توانایی انجام فعالیت دریکی از رشته های مصوب صنایع دستی را در منزل داشته باشند، افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون مبلغ 5 میلیارد و 740 میلیون ریال برای 16 طرح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات 53 میلیاردی به صنایع دستی گلستان/ اشتغالزایی برای 218 هنرمند گلستانی

پرداخت تسهیلات 53 میلیاردی به صنایع دستی گلستان/ اشتغالزایی برای 218 هنرمند گلستانی