مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:302022-01-19اجتماعي

هشدار نسبت به وقوع بهمن و ریزش سنک در جاده های کوهستانی البرز


مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز گفت: برف و کولاک در انتظار البرز است و پس از بارش سنگین تا صبح روز یکشنبه سقوط برف و بهمن پیش بینی می شود.

- محمدرضا فلاح نژاد، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج با اشاره به هشدار هواشناسی سطح نارنجی در البرز، گفت: در این راستا سقوط بهمن و ریزش سنگ نیز پیش بینی می شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اعلام هشدارهای لازم نسبت به فرمانداران و رؤسای ستاد پیشگیری،هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان های استان، افزود: طبق تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از رخداد کولاک برف و وزش باد در ارتفاعات و جاده های کوهستانی استان و نیز میزان برف انباشته به دلیل فعالیت سامانه های بارشی طی هفته جاری، رخداد بهمن در مناطق مستعد تا یکشنبه هفته آینده مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه نوع مخاطره برف انباشته و تغییرات دما در ارتفاعات است، تصریح کرد: این موج از چهارشنبه هفته جاری آغاز و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت.

فلاح نژاد در ادامه اظهار کرد: توصیه داریم مسافران از تردد در جاده های کوهستانی به علت احتمال سقوط بهمن و ریزش سنگ خودداری نمایند، همچنین کوهنوردان با توجه به فعالیت سامانه بارشی از هرگونه صعود به ارتفاعات و قلل البرز مرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نسبت به وقوع بهمن و ریزش سنک در جاده های کوهستانی البرز

هشدار نسبت به وقوع بهمن و ریزش سنک در جاده های کوهستانی البرز