مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:252022-01-19اجتماعي

11 کوهنورد گرفتار در برف و کولاک کوه های کلاترزان سنندج نجات یافتند


پیام جلالی مدیر عامل جمعیت هلال احمر کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار کرد:11 کوهنوردی که در کوه های منطقه کلاترزان از اطراف شهر سنندج در برف و کولاک گرفتار شده بودند با کمک مردم و تیم های امدادی نجات پیدا کردند.

وی خاطرنشان کرد: برای نجات جان 11 کوهنورد که در کوه های منطقه کلاترزان شهر سنندج در برف گرفتار شده اند 2 تیم عملیاتی و تخصصی کوهستان از این جمعیت اعزام شدند.

وی افزود: با توجه بارش برف و کولاک سنگینی که روز دوشنبه در استان کردستان شاهد بودیم امروز با خبر شدیم که 11 نفر کوهنورد غیرحرفه ای در کوه های منطقه کلاترزان از اطراف شهر سنندج در برف و کولاک گرفتار شده اند.

وی با اشاره به اینکه وضعیت این کوهنوردان به دلیل تمام شدن آذوقه و سرما بغرنج اعلام شده بود افزود: ما درصدد بودیم به صورت امداد هوایی برای نجات جان این افراد اقدام کنیم اما با توجه به شرایط منطقه مسیر نشد و به صورت زمینی 2 تیم از این جمعیت برای امدادرسانی به کوهنوردان گرفتار در برف و کولاک اعزام شدند.

گفتنی است، بنا به گفته مدرس گرجی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان با تلاش عوامل راهداری و باز شدن جاده امکان دسترسی عوامل هلال احمر به 11 نفر کوهنورد در محدوده روستای خواشت شهرستان سنندج در ساعت 19 امروز فراهم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 کوهنورد گرفتار در برف و کولاک کوه های کلاترزان سنندج نجات یافتند

11 کوهنورد گرفتار در برف و کولاک کوه های کلاترزان سنندج نجات یافتند