مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 دی 1400 ساعت 21:102022-01-19اجتماعي

تعطیلی مدارس به مشکلات روانی و انزوای اجتماعی دانش آموزان منجر شده است


معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش آموزان به واسطه دوری از مدرسه بین 50 تا 63 درصد با افت تحصیلی روبه رو شده اند، گفت: - ایسنا/قم معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه دانش آموزان به واسطه دوری از مدرسه بین 50 تا 63 درصد با افت تحصیلی روبه رو شده اند، گفت: دوری از مدرسه باعث مشکلات روحی-روانی و انزوای اجتماعی دانش آموزان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صادق ستاری فرد روز چهارشنبه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش و پرورش قم، بیان کرد: زمینه حضور تمام وقت دانش آموزان در سراسر کشور در اسرع وقت و آغاز نیم فصل دوم تحصیلی باید فراهم شود.

وی تأکید کرد: با مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا و تأکید رییس جمهور و آسیب های آموزش مجازی، هیچ راهی جز آغاز آموزش حضوری مدارس وجود ندارد.

وی با اشاره به جایگاه آموزش و پرورش در قانون اساسی کشور، گفت: این نهاد در قانون اساسی به عنوان دستگاه عظیم انسان ساز، تمدن ساز و یک نیاز اساسی تعریف شده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: تمدن نوین اسلامی، هدف و آرمان مهم بیانیه گام دوم انقلاب است و این تمدن بدون تربیت نسل سالم، صالح و تراز انقلاب، بیانیه گام دوم و سند تحول محقق نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی مدارس به مشکلات روانی و انزوای اجتماعی دانش آموزان منجر شده است

تعطیلی مدارس به مشکلات روانی و انزوای اجتماعی دانش آموزان منجر شده است